BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran

  • masa pelepasan:2022-09-05 11:26:14
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:420
  • Penerangan pantas:

    Baru,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

Kandungan artikel

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Operasi pengubah tenggelam minyak

BaruPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

MosopaDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Lepaskan skru inti

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.


BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran



Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak,BaruPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak, penukar mesti ditempatkan selama jam,BaruPengubah jenis kering milik pengubah simpan tenaga,BaruStruktur asas pengubah kuasa, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Trend pasarApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran



Mod wayar pengubah jenis kering:

tawaranSelepas ujian sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Mod perlindungan bagi pemilihan jenis pengubah ujian jenis kering

Solusi bunyi pengubah jenis kering

BaruSolusi bunyi pengubah jenis kering

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

BeverenMaklumat produk lain
  • OlsztynTekanan hidraulik paksi boarding tetapProses rancangan pra-penjualan

    OlsztynTekanan hidraulik paksi boarding tetapProses rancangan pra-penjualan

  • OlsztynJembatan pengangkutan mekanik bergerakTrend baru dalam pembangunan industri

    OlsztynJembatan pengangkutan mekanik bergerakTrend baru dalam pembangunan industri

  • OlsztynLift pencahayaan tahapBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

    OlsztynLift pencahayaan tahapBetulkan sebab keputusan yang tidak baik

  • AlaverdiPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiBagaimana menangani ubah bentuk tempatan

    AlaverdiPenukar kapasitas kelebihan muatan tinggiBagaimana menangani ubah bentuk tempatan

  • VelsenPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingEmpat bahagian utama reka bentuk pembuatan

    VelsenPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingEmpat bahagian utama reka bentuk pembuatan

  • VelsenTruck boarding bridgeApakah standard pelaksanaannya

    VelsenTruck boarding bridgeApakah standard pelaksanaannya

  • BudapestTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali

    BudapestTekanan hidraulik paksi naik bimbitPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali

  • BudapestJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara membahagi model

    BudapestJenis garpu gunting platform angkat bimbitCara membahagi model

  • segera:Peringatan: Maklumat BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran memberi anda BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran oleh syarikat kami, perkhidmatan BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran. BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BaruPengubah stesen kuasaLembaran tawaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!