BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan

  • masa pelepasan:2022-09-05 11:32:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:504
  • Penerangan pantas:

    Baherden,Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin d

Kandungan artikel

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi penyelenggaran dan pengangkutan, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

BaherdenPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

KhvoyPengubah kuasa

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama,BaherdenJadual pemeriksaan bagi pengubah jenis kotak, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Laporan pemeriksaan kualitiPengubah terbenam minyak

Lepaskan skru inti

Dalam kehidupan sehari-hari tertentu, pengubah yang ditenggelamkan minyak dilepaskan keluar dalam bentuk gelombang. Gelombang ini seperti gelombang. Ia juga jenis tenaga kinetik. Sebenarnya, tinggi gelombang pengubah terbenam minyak juga menunjukkan saiz tenaga kinetik. Secara umum, sistem automatik komputer digunakan untuk mengawal panjang gelombang dan frekuensi gelombang elektromagnetik. Semakin panjang gelombang cahaya, semakin besar kuasa output. Sebaliknya, ia sangat kecil.


BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal,BaherdenHarga pengubah kuasa, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

reformIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Bagaimana memilih pengubah jenis kering

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

BaherdenPemburukan pengisihan Solenoid

Kebocoran minyak di flange looper

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,BaherdenHarga pengubah jenis kering 1250kva, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

BeverenMaklumat produk lain
  • KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

    KazincbarcikaHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPengenalan standard pemeriksaan sebelu

  • KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

    KazincbarcikaHarga lif kecil rumah tanggaAdakah pertumbuhan permintaan pasaran adalah kenyataan atau

  • Villa BisonoPengubah 220 kVApa pengetahuan

    Villa BisonoPengubah 220 kVApa pengetahuan

  • LancePlatform hidraulik tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

    LancePlatform hidraulik tetapStatus aplikasi sebenar persekitaran

  • LanceKllimping bimbitKaedah penilaian rancangan pelaburan

    LanceKllimping bimbitKaedah penilaian rancangan pelaburan

  • Baile Atha LuainJembatan penerbangan tetap hidraulikSerlahkan standard profesional

    Baile Atha LuainJembatan penerbangan tetap hidraulikSerlahkan standard profesional

  • Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

    Baile Atha LuainHarga untuk membuka jembatan naik bimbitLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan dan pe

  • Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

    Baile Atha LuainHarga lif rumah tangga 5 tingkatAnda dialu-alukan untuk membeli

  • segera:Peringatan: Maklumat BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan memberi anda BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan oleh syarikat kami, perkhidmatan BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan. BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BaherdenPengubah terbenam minyakTindakan susulan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!