VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan

  • masa pelepasan:2024-04-20 11:45:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:214
  • Penerangan pantas:

    Verona,Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?The elevator must be a wo

Kandungan artikel

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?

The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.

VeronaTip : Mengapa elevator boleh memenjarakan orang? Setiap pintu elevator di setiap lantai mempunyai tombol keselamatan, yang boleh memicu elevator untuk ditutup dalam kes mana-mana abnormaliti. Lift yang terjebak sebenarnya apabila sistem mengesan isyarat yang tidak normal dan memicu peranti perlindungan, seperti rem untuk berhenti.

Jika lif sudah di lantai pertama, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.

Kekalkan pintu bilik lif dan pintu kereta. Kegagalan lif biasanya berlaku di bilik lif dan pintu kereta, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik,VeronaLif rumah tangga kecil Villa, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.

Dragging Method&ndash& mdash; Kelajuan dua AC, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.


VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan



Urus dan promosikan pelaksanaan berbagai-bagai standar (termasuk standar teknikal, standar kualiti, dll.) dalam industri ini. Lakukan pemeriksaan dan penilaian, mempromosikan dan mempromosikan kerja pengawasan kualiti.

Jenis pintu dibahagi dengan cara mereka membuka dan menutup.

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.

analisisLebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri,VeronaLift luar rumah di tingkat tiga., dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?


VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan



Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

Yang mana lebih baikKandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.

Keperluan asas untuk lif boleh ditentukan berdasarkan jenis dan parameter utama lif.

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.

VeronaTiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang,VeronaResidential use of indoor elevators in duplex buildings, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaran

Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, Lift kelajuan rendah dengan modulasi frekuensi dan peraturan kelajuan sering menggunakan kelajuan dua AC (AC -) Ia mengubah bilangan tiang motor elektrik untuk mencapai peraturan kelajuan, membolehkan lif mempunyai proses operasi kelajuan rendah sebelum brek aras, dengan itu mengurangi kesan perlahan tiba-tiba semasa aras lif dan meningkatkan kesenangan penumpang. Keuntungan adalah lebih kurang pautan dan kebarangkalian kegagalan rendah, sementara kelemahan utama adalah kesenangan yang tidak baik. lif lurus bermula sering, dan kesan semasa permulaan terlalu tinggi, meningkatkan konsumsi elektrik. Ini sekarang biasanya digunakan untuk lif kargo.


BeverenMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan memberi anda VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan oleh syarikat kami, perkhidmatan VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan. VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VeronaLif tahap kecilCiri penggunaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!