CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi

  • masa pelepasan:2024-04-24 21:30:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Crossno, high usage frequencyIt is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipm

Kandungan artikel
high usage frequency

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, ia juga akan mempunyai kesan yang signifikan pada pembangunan seluruh industri internet dan logistik. Nilai itu setinggi bilion dolar AS! Peralatan ini mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk,CrossnoBridge boarding forklift mudah, selamat datang untuk bertanya

CrossnoJembatan penerbangan jenis platform juga boleh merancang mod struktur berbeza berdasarkan keadaan laman yang berbeza, dan juga boleh disesuaikan ke atas (dibawah platform kargo) atau ke bawah (dibawah platform kargo) pada skala tertentu, memenuhi aplikasi peranti kebanyakan saluran muatan dan muatan.

Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

AmolUntuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.

Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.

Waktunya menggantikan roda panduan lif dan pulley yang tua.


CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi



Jembatan pengangkutan tetap bersamaan dengan cerun besi bergerak dalam operasi sebenar, dan forklift elektrik juga boleh dipandu secara rasional ke dalam badan trak untuk pembuatan, pembuatan, dan operasi pengangkutan skala besar. Jembatan naik tetap adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. During the operation process, only one person is required to operate without power, effectively achieving safe and fast loading and unloading of goods. Harga tinggi dan spesifikasi berbeza-beda kilang Dengqiao menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektiviti tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!

Pertahanan bulanan jambatan naik bergerak: Apabila minyak hidraulik kelihatan gelap, lekat, atau mempunyai objek asing seperti gravil, ia sepatutnya diganti secara tepat waktu; Check for wear on the rollers, center shafts and bearings, oil cylinder pin shafts and bearings, boom hinge shafts and bearings, etc. If there is wear repair or replace immediately. Setiap bahagian patut diisi dengan minyak secara terpisah untuk memperpanjang kehidupan perkhidmatan bearing.

Produk jambatan hidraulik bergerak yang dihasilkan oleh Jinan Taisheng menggunakan kuasa hidraulik manual,CrossnoPemuatan dan membuka jembatan papan platform Forklift, tanpa perlukan bekalan kuasa luaran. Hanya satu orang yang boleh operasikannya untuk mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat barang, menyimpan masa dan sumber manusia. Ia boleh mengurangi jumlah besar tenaga kerja untuk perusahaan, menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat kelajuan sirkulasi barang, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift. Dan ia boleh disesuaikan mengikut model kenderaan yang berbeza dan perubahan tinggi kenderaan semasa proses muatan. Lebih luas digunakan dalam pengangkutan dan persiapan kilang kimia besar, pengangkutan barang di pusat distribusi logistik, pemuatan dan lepaskan bekas di pelabuhan dan pelabuhan, dan penggunaan muatan hidraulik bimbit dan lepaskan jembatan dalam pelbagai logistik atau perusahaan industri dan tambang. Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.

Jabatan produksiJembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, termasuk Fabrik Dengqiao


CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi



Masa-masa meningkatkan perlindungan kegagalan fasa dan peranti hentian kecemasan untuk meningkatkan keselamatan lif.

Selamat datang panggilanPertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding bergerak berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jambatan boarding tetap juga dibahagi ke jambatan boarding hidraulik dan jambatan boarding pneumatik berdasarkan lokasi dan permintaan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan laman, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Jembatan pengangkutan tetap bersamaan dengan cerun besi bergerak dalam operasi sebenar,CrossnoJembatan naik hidraulik bergerak, dan forklift elektrik juga boleh dipandu secara rasional ke dalam badan trak untuk pembuatan, pembuatan, dan operasi pengangkutan skala besar. Jembatan naik tetap adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Use boarding bridges to provide reliable connections. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. During the operation process, only one person is required to operate without power, effectively achieving safe and fast loading and unloading of goods. Harga tinggi dan spesifikasi berbeza-beda kilang Dengqiao menyediakan bekalan tepat waktu, dengan kost-efektiviti tinggi, dan telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk memilih!


BeverenMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi memberi anda CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi. CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CrossnoJembatan boarding mudahCiri-ciri utama dan parameter prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!