BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan

  • masa pelepasan:2024-04-20 15:05:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:370
  • Penerangan pantas:

    Botrop,Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang

Kandungan artikel

Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.

Jembatan penerbangan hidraulik adalah pengubahsuaian dan penataran tangga tradisional. Apabila penonton memilih untuk naik jambatan, selain daripada membandingkan harga, prestasi lebih penting. Jadi dari mana kita harus memilih apabila membeli jambatan boarding hidraulik? Let me take you to learn more.

BotropSimpan minyak di lokasi yang bersih dan berhati-hati bila berubah atau mengisi bahan bakar. Only use a cleaning funnel equipped with a fine mesh filter to pour oil from the container into the oil tank. Sudah tentu, minyak yang anda gunakan sepatutnya jenis yang direkomendasikan oleh pembuat.

Keperlukan pemasangan bagi bingkai dinding jambatan papan bimbit tidak banyak, kerana ia mudah dipasang. Secara khusus, keperluan pemasangan adalah: untuk pemasangan awal, jarak diantaranya dan bawahnya sepatutnya -m. Kemudian ia adalah m. The horizontal tilt angle should be within degrees.

KochiPada masa ini, penggunaan jembatan naik bimbit telah meningkatkan efisiensi kerja secara efektif. Dengan hanya satu orang yang berfungsi, pemuatan dan pembuatan barang boleh selesai dengan cepat. Ini tidak hanya mengurangkan jumlah kerja yang besar untuk syarikat kilang,BotropJembatan penerbangan tetap mekanik, tetapi juga membawa efisiensi kerja yang lebih tinggi dan keuntungan ekonomi untuk kilang-kilang ini.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan kaki cerun permukaan, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.


BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan



After the vehicle is in place release the return valve, lower the shaft, and smoothly install the lip on the rear of the vehicle. Rantai paksi ditetapkan pada kenderaan. Pada titik ini, sistem hidraulik tidak akan dan boleh mula bekerja.

Dengan pembangunan masyarakat, permintaan untuk jembatan boarding hidraulik telah meningkat, dan aplikasi orang-orang terus meningkat. Sebab itu, ramai orang menggunakan jembatan boarding hidraulik tanpa latihan. Ini profesi kerja istimewa dengan risiko tertentu, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.

Kepastian KualitiTujuan jambatan boarding bimbit: jambatan boarding bimbit terutama digunakan untuk menyelesaikan masalah forklift tidak dapat langsung naik trak untuk memuatkan dan memuatkan barang,BotropJembatan naik hidraulik tetap, memerlukan pengendalian sekunder manual, yang menghabiskan masa dan sukar. Ia juga digunakan untuk memuatkan platform, platform memuatkan, platform memuatkan bekas, dan sebagainya.

Lif adalah peralatan pengangkutan yang sangat penting dalam operasi ketinggian tinggi. Cilinder adalah komponen penting sistem hidraulik. Oleh itu, rancangan silinder sangat penting dalam digunakan. Di bawah, mesin hidraulik akan memperkenalkan anda secara singkat. Design silinder angkat.

Titik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.


BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan



Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

NyahkiraAkhir depan jambatan naik dipenuhi dengan mekanisme roda universal berjalan dan mekanisme traksi, yang membuat pergerakan jambatan naik sangat selesa; Cerita utama mengadopsi standar negara kuasa tinggi # besi, dengan kualiti yang stabil dan boleh dipercayai; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, dengan kapasitas sokongan kuat dan paksi stabil dan kekal; Paksi depan mengadopsi rancangan terintegrasi; Dek jambatan disediakan dengan mata anti slip, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads;

Tiada kebocoran dalam saluran paip dan gabungan saluran paip jambatan naik tetap.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor,BotropJembatan penerbangan teleskopik, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

BotropBerikut adalah ciri-ciri produk.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan, periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.

Pengecualian: Pengurangan muatan boleh menghapuskannya.


BeverenMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan memberi anda BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan oleh syarikat kami, perkhidmatan BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan. BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BotropJembatan pengangkutan bekasJalan pengkhususan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!