ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif

masa pelepasan:2022-09-03 16:58:06 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:286

Petua teras:Chongju,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Lepaskan skru intiChongjuPembuat TransformerApabila ujian muata

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Lepaskan skru inti

ChongjuPembuat Transformer

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

ShagamuPengubah kuasa

Pada pengurusan muatan:

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.


ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif



Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,ChongjuPelbagai pengubah, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,ChongjuSuhu operasi pengubah yang tenggelam minyak, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pengurusan jujurApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir,ChongjuProsedur pembangunan pengubah tenggelam minyak, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

ChongjuBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.

dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %
Hak cipta dan notis:
1. ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian ChongjuAdakah terdapat pengubah dalam bilik distribusiJaminan kualiti yang komprehensif mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Beverenmengesyorkanberita
BeverenBerita terkini