ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat

  • masa pelepasan:2024-04-17 13:20:40
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:199
  • Penerangan pantas:

    Arvika,Operasi pengubah tenggelam minyakTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan ya

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

ArvikaDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa,ArvikaPengukuran suhu pengubah jenis kering, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

MongoumbaTerlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar frekuensi menutup ialah kali,ArvikaSubstesen pengubah jenis kotak prefabrikasi, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.


ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering,ArvikaPenukar Grid Keadaan, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

standar kualitiLepaskan skru inti

Apa peranan penting pengubah kuasa

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Jabatan jualanSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

ArvikaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Kebocoran minyak di flange looper

BeverenMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat memberi anda ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat oleh syarikat kami, perkhidmatan ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat. ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ArvikaIllustrasi pengubah kuasa tenggelam minyakPasar mempunyai suasana yang kuat, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!