NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

masa pelepasan:2022-09-26 21:58:18 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:531

Petua teras:Ndele,Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat

Sebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar, dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

NdeleIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China



Pengubah terbenam minyak

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Pengurangan?In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pano AqilPemburukan pengisihan Solenoid

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Apabila meninggalkan kilang, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil,NdelePengubah kuasa s13-50, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China



Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

Kerja langsungSebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation,NdelePenukar Grid Negara menang tawaran, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik,NdelePengendali pengubah jenis kering, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

NdeleOperasi pengubah tenggelam minyak

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Hak cipta dan notis:
1. NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian NdelePengubah jenis kering scb13-1250kvaDibawa dalam peluang pembangunan baru di China mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Beverenmengesyorkanberita
BeverenBerita terkini