AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul

  • masa pelepasan:2022-09-25 19:34:38
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:331
  • Penerangan pantas:

    Anisoc,Kebocoran minyak di flange looperDipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang t

Kandungan artikel

Kebocoran minyak di flange looper

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

AnisocPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim,AnisocGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Hoemul-liKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip


AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Kadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.

Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan,AnisocPengubah kuasa 630 jenis kering, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu,AnisocHarga pengubah jenis kering 2500, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Kekerjaan MeticulousPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering


AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul



(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

HargaApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

AnisocPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

BeverenMaklumat produk lain
  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

    SabanillaKomponen pengubah terbenam minyakTidak konvensional

  • KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

    KeseronokanPlatform mengangkat hidraulik mekanikApa yang tersembunyi di sebalik

  • KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KeseronokanJembatan boarding tetapMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

    RamsayPaksi penerbangan tetap hidraulikMeningkatkan susun atur struktur perindustrian

  • RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

    RamsayHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahProsedur operasi untuk pemasangan dan pembongkara

  • RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

    RamsayTahap angkat tetapTahap prestasi

  • segera:Peringatan: Maklumat AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul memberi anda AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul oleh syarikat kami, perkhidmatan AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul. AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AnisocProtection grade of oil immersed transformerAnalisis kaedah pengeluaran yang betul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!