Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros

  • masa pelepasan:2022-09-25 17:39:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:423
  • Penerangan pantas:

    Minyat an Nasr,Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patu

Kandungan artikel

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Minyat an NasrTransformer adalah

Menurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Saint-Andre& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,Minyat an NasrPenukar jenis kering 400KVA, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Transformer adalah

Bahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

Bahan langsungPasukan pengubah kuasa

Pengubah kuasa

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering



Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation,Minyat an NasrApa penghasil pengubah minyak yang ditenggelamkan, lock the fault point, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, semakin besar kuasa output semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi,Minyat an NasrAplikasi pengubah jenis kering, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Minyat an NasrSebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Berapa banyak pengubah kuasa

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

BeverenMaklumat produk lain
  • HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

    HajduboszormenyFabrik Penghasilan DengCheQiaoSejauh mana anda tahu mengenai 11 ciri

  • Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

    Lapangan Terbang Munich-Riem10 ton jambatan naik bimbitCiri prestasi produk

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

    Lapangan Terbang Munich-RiemPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikAnalisa situasi

  • Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

    Lapangan Terbang Munich-RiemPemulihan semula ketinggian tinggi semi-automatikPerkhidmatan selepas ju

  • CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

    CampechuelaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Cara membongkok

  • CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

    CampelPlatform angkat hidraulikPemeliharaan titik-titik ini harus dilakukan dengan baik

  • CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

    CampelFabrik jambatan penerbangan hidraulikLapan syarat

  • Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

    Bandar Oklahoma10 ton jambatan penerbangan tetappengurusan ekonomi

  • segera:Peringatan: Maklumat Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros memberi anda Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros oleh syarikat kami, perkhidmatan Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros. Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Minyat an NasrPiawai kemudahan bagi pengubah jenis keringPengetahuan aplikasi dan akal sehat pempros, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!