KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan

  • masa pelepasan:2022-09-25 11:59:02
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:162
  • Penerangan pantas:

    Kasangulu,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Kandungan artikel

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

KasanguluOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Westminster baruBunyi pengubah jenis kering berasal dari

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel,KasanguluSuhu maksimum pengubah tenggelam minyak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;


KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,KasanguluPemulihan pengubah kabinet elektrik, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Development CurriculumUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Operasi pengubah tenggelam minyak

KasanguluSolusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

BeverenMaklumat produk lain
  • BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

    BogotaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikFaktor mempengaruhi harga

  • BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

    BogotaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikPertumbuhan kapasiti pengeluaran telah terhenti

  • BogotaPemutar hidraulik bijiFaktor yang mempengaruhi produktiviti

    BogotaPemutar hidraulik bijiFaktor yang mempengaruhi produktiviti

  • New OrleansPlatform angkat hidraulikSpesifikasi pemeriksaan

    New OrleansPlatform angkat hidraulikSpesifikasi pemeriksaan

  • New OrleansFixed hydraulic boarding bridgeReka bentuk dan pemilihan

    New OrleansFixed hydraulic boarding bridgeReka bentuk dan pemilihan

  • BudaorsBridge Mobile Boarding BridgePengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

    BudaorsBridge Mobile Boarding BridgePengetahuan aplikasi dan akal sehat pemprosesan barang kering

  • BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

    BudaorsPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa pengetahuan yang patut dipelajari

  • BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

    BudaorsPenggunaan rumah tangga lif penglihatanTeknologi pemotongan

  • segera:Peringatan: Maklumat KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan memberi anda KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan oleh syarikat kami, perkhidmatan KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan. KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KasanguluPenukar distribusiApakah nama kod dan kaedah meletakkan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!