BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon

  • masa pelepasan:2022-09-24 23:14:12
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:436
  • Penerangan pantas:

    Bunia,Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minya

Kandungan artikel

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

BuniaBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Syarikat pengubah jenis kering

PujiliJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %),BuniaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak, ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon



Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Kaedah pengalihan berbeza, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Helaian PetikanLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,BuniaPemasangan penyesuap kejutan untuk pengubah jenis kering, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Mod wayar pengubah jenis kering:


BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit,BuniaPerbezaan antara pengubah yang tenggelam minyak dan pengubah jenis kering, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Kesehatan dan KesehatanPasukan pengubah kuasa

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

BuniaDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

BeverenMaklumat produk lain
  • AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

    AntibesPrice of 10 ton mobile boarding bridgePeluang dan cabaran pembangunan pasaran

  • AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

    AntibesLift hidraulik menegakAnalisis prestasi biasa

  • Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

    Gobernador GalvezPengubah selai Amorphous dan pengubah yang ditenggelamkan minyakTentukan trend pasa

  • Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

    Lido di RomaHarga platform hidraulik mengangkatPembangunan produk

  • Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

    Lido di RomaBridge boarding of aluminum alloyKaedah pembungkusan apa yang dibahagikan kepada

  • Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

    Bandar gunung hijau10 ton jambatan penerbangan tetapMasalah apa yang harus diberi perhatian semasa m

  • Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

    Bandar gunung hijauPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformUndang-undang perlindungan saluran p

  • Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

    Bandar gunung hijauLift kecil dupleks rumah tanggaAdakah pembangunan dan inovasi berterusan mempunya

  • segera:Peringatan: Maklumat BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon memberi anda BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon oleh syarikat kami, perkhidmatan BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon. BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BuniaPengubah terjun minyak 3000Selamat datang untuk menelefon, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!