AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai

  • masa pelepasan:2022-09-20 12:31:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:550
  • Penerangan pantas:

    Abeche,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan m

Kandungan artikel

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan,AbechePembuat pengubah kotak berulang, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

AbecheIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Pembuat pengubah kuasa

Villebanoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai



Pengubah kuasa

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila,AbechePiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis kering, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar,AbecheKehilangan piawai pengubah jenis kering, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Operasi pengubah tenggelam minyak

projekMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

manufacturerKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi "buzzing and buzzing" dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Pembuat pengubah kuasa

AbechePembuat pengubah jenis kering

Pengubah kuasa

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

BeverenMaklumat produk lain
  • SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

    SzarvasHarga Platform Penangkapan Fork Gunting MudahSpesifikasi pemeriksaan

  • SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

    SzarvasHarga Elevator Pemandangan Kecil RumahApakah peningkatan pada tahun baru

  • Datuk Bandar Hato del ReyPengubah 1600 minyak tenggelamMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan in

    Datuk Bandar Hato del ReyPengubah 1600 minyak tenggelamMenjadi asas untuk pengembangan perusahaan in

  • ModenaPlatform angkat tetap hidraulikDi mana titik pencemaran

    ModenaPlatform angkat tetap hidraulikDi mana titik pencemaran

  • ModenaJenis bergerak jembatan naik hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

    ModenaJenis bergerak jembatan naik hidraulikRingkasan penyiasatan keadaan

  • FlorenceJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiMeningkatkan dan mengubah perniagaan utam

    FlorenceJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiMeningkatkan dan mengubah perniagaan utam

  • FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

    FlorenceHarga jembatan naik bimbitSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

  • FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

    FlorenceHarga lif bebas halangan menegakTurun naik harga kecil

  • segera:Peringatan: Maklumat AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai memberi anda AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai oleh syarikat kami, perkhidmatan AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai. AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AbechePengubah jenis minyak 35kVMemproses masalah umum baru dan penyelesaian yang sesuai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!