BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya

  • masa pelepasan:2022-09-16 09:03:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:376
  • Penerangan pantas:

    Bururi,Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa

Kandungan artikel

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

BururiPertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat,BururiApa fungsi utama pengubah kuasa, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

ChurPenukar jenis kering

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,BururiPersediaan pengubah kuasa, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.


BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

pengurusan perantiKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

BururiIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

BeverenMaklumat produk lain
  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

    AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

  • GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

    GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

  • GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

    GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

  • GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

    GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • segera:Peringatan: Maklumat BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya memberi anda BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya oleh syarikat kami, perkhidmatan BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya. BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BururiParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Apa pasarannya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!