OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti

  • masa pelepasan:2022-09-15 13:41:33
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:166
  • Penerangan pantas:

    Ondjiva,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pe

Kandungan artikel

Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Pengubah terbenam minyak

OndjivaTransformer

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

CotocaJatuh perkara asing dan menghancurkan

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Operasi pengubah tenggelam minyak

Helaian PetikanOleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat,OndjivaBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Pengubah terbenam minyak


OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Berapa banyak?Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

OndjivaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu,OndjivaHarga pengubah 200 KVA, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,OndjivaPengubah kuasa penyimpanan tenaga 35kV, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

BeverenMaklumat produk lain
  • ChuravestaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

    ChuravestaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

  • ChuravestaPemulihan semula bimbitApa yang menyebabkan penyumbatan

    ChuravestaPemulihan semula bimbitApa yang menyebabkan penyumbatan

  • Paso de los LibresPengurusan pengubah jenis keringCara merawat pembinaan tamadun ekologi

    Paso de los LibresPengurusan pengubah jenis keringCara merawat pembinaan tamadun ekologi

  • CesenaPlatform angkat bimbit hidraulikinformasi produk

    CesenaPlatform angkat bimbit hidraulikinformasi produk

  • CesenaJembatan naik tinggiPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti karat, penying

    CesenaJembatan naik tinggiPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyelenggaraan, anti karat, penying

  • KeseronokanJembatan naik hidraulik bergerakBerita pasaran

    KeseronokanJembatan naik hidraulik bergerakBerita pasaran

  • KeseronokanLift bimbit traktifCara memasangnya dengan betul

    KeseronokanLift bimbit traktifCara memasangnya dengan betul

  • KeseronokanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCiri-ciri unik teknologi etsa

    KeseronokanPemulihan semula ketinggian tinggi automatikCiri-ciri unik teknologi etsa

  • segera:Peringatan: Maklumat OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti memberi anda OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti oleh syarikat kami, perkhidmatan OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti. OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OndjivaKelas pengubah terbenam minyakPeranan dan langkah berjaga-jaga peranti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!