Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan

  • masa pelepasan:2022-09-09 10:22:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:643
  • Penerangan pantas:

    Souk Ahras,Pembuat pengubah jenis keringSyarikat pengubah minyak terjunSouk AhrasApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terla

Kandungan artikel

Pembuat pengubah jenis kering

Syarikat pengubah minyak terjun

Souk AhrasApabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Nabatiye et Tahtaoscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .% dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, ia tidak perlu diam.


Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Pertama-tama,Souk AhrasDefinisi model pengubah kuasa, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi) ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan



Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

jumlah kosKaedah pengalihan berbeza,Souk AhrasPengubah kuasa komersial, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device,Souk AhrasPerbezaan antara pengubah dan pengubah kotak, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Souk AhrasIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul, ia akan menyebabkan kerosakan besar.

BeverenMaklumat produk lain
  • BekescsabaLif legu aluminium yang diletak di keretaKadar hasil dalam pengeluaran

    BekescsabaLif legu aluminium yang diletak di keretaKadar hasil dalam pengeluaran

  • BekescsabaPemulihan semula bimbitSpesifikasi pemeriksaan

    BekescsabaPemulihan semula bimbitSpesifikasi pemeriksaan

  • Villa ConstitucionPengukuran suhu pengubah jenis keringSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di p

    Villa ConstitucionPengukuran suhu pengubah jenis keringSuasana perdagangan yang tidak mencukupi di p

  • SosnowiecPlatform angkat automatik hidraulikProspek pembangunan yang luas

    SosnowiecPlatform angkat automatik hidraulikProspek pembangunan yang luas

  • SosnowiecJembatan naik keretaPengenalan ciri prestasi

    SosnowiecJembatan naik keretaPengenalan ciri prestasi

  • ChuravestaJembatan naik hidraulik bergerakMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

    ChuravestaJembatan naik hidraulik bergerakMasalah apa yang akan mempengaruhi kerja

  • ChuravestaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

    ChuravestaLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus diberi perhatian dalam pembinaan

  • ChuravestaPemulihan semula bimbitApa yang menyebabkan penyumbatan

    ChuravestaPemulihan semula bimbitApa yang menyebabkan penyumbatan

  • segera:Peringatan: Maklumat Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan memberi anda Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan. Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Souk AhrasFunction of oil immersed transformerKualiti tahan kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!