LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi

  • masa pelepasan:2022-09-08 22:41:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:441
  • Penerangan pantas:

    Lae,Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan te

Kandungan artikel

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Pembuat pengubah jenis kering

LaePenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

BoditiMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek,LaePengubah semula kotak, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi



() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pasar pengubah dalaman lambat

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

Pengetahuan enciklopedikKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Pada pengurusan muatan:

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Selamat datang panggilanKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Pasukan pengubah kuasa

LaeSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,LaeParameter pengubah terjun minyak 1250kva, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

Setelah minyak telah dihapuskan,LaeMenegang tenaga pengubah 10 kV minyak yang ditenggelamkan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

BeverenMaklumat produk lain
  • ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

    ProuskovJembatan naik trak bekasTahu sepintas lalu

  • ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

    ProuskovPembuat bimbit jambatan naik hidraulikApakah jenisnya

  • ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

    ProuskovLif rumah tangga kecil VillaGunakan ringkasan dan analisis dan pemprosesan kegagalan

  • MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

    MarcavelicaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb12Analisis keperluan insentif

  • WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

    WamzaJadual angkat hidraulikPembangunan pasaran yang pelbagai meningkatkan daya saing

  • WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

    WamzaJembatan naik bimbitKaedah penting untuk mencegah atau melambatkan pemakaian

  • UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

    UlmJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapCuaca cerah, harga spot melemah terlebih

  • UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

    UlmPembuat jambatan naik bimbitPergolakan dalam pemprosesan dan output penjualan

  • segera:Peringatan: Maklumat LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi memberi anda LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi oleh syarikat kami, perkhidmatan LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi. LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LaeBerapa banyak pengubah kotak 400 KVACara mengambil langkah untuk melokalisasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!