berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?

  • masa pelepasan:2022-09-06 16:21:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:425
  • Penerangan pantas:

    berne,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning,

Kandungan artikel

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

bernePenukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

OmaruruPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Pembuat pengubah kuasa


berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?



Penukar jenis kering

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan,bernePenukar jenis kering Scb13-1600kva, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Penukar jenis kering

NyahkiraMod wayar pengubah jenis kering:

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa,berneHarga pengubah jenis kering 2000kVA, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan semakin kecil resistensi, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.


berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Biaya tenagaSolusi bunyi pengubah jenis kering

Prinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

bernePengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa,bernePenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

BeverenMaklumat produk lain
  • FlorencePlatform mengangkat bergerak sendiriApa kesannya?

    FlorencePlatform mengangkat bergerak sendiriApa kesannya?

  • FlorencePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga dan keadaan pengeluaran dan penjual

    FlorencePlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga dan keadaan pengeluaran dan penjual

  • LincolnPengubah kotak elektrikBantu perniagaan meneruskan operasi

    LincolnPengubah kotak elektrikBantu perniagaan meneruskan operasi

  • Shi qieqingPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanCiri umum produk

    Shi qieqingPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanCiri umum produk

  • Shi qieqingJembatan naik hidraulik tetapKaedah ujian

    Shi qieqingJembatan naik hidraulik tetapKaedah ujian

  • KazincbarcikaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa p

    KazincbarcikaJembatan bekalan jambatan penerbangan hidraulikApa yang harus diberi perhatian semasa p

  • KazincbarcikaPlatform mengangkat bergerak sendiriBidang permohonan

    KazincbarcikaPlatform mengangkat bergerak sendiriBidang permohonan

  • KazincbarcikaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa prestasi dan kelebihan produk

    KazincbarcikaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaApa prestasi dan kelebihan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui? memberi anda berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui? oleh syarikat kami, perkhidmatan berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui? dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?. berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui? di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di berneTransformer 10KVApakah kelebihan yang tidak diketahui?, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!