KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa

  • masa pelepasan:2022-09-06 08:31:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:219
  • Penerangan pantas:

    Kirgili,KirgiliUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasi,Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tig

Kandungan artikel
KirgiliUjian minyak pengubah kuasa yang mengisolasi,

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

KirgiliMengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

AbayIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Permukaan flange tidak sama, sehingga bolt tidak ketat dengan baik dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.


KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, kehilangan kuasa aktif kapasitas kecil melebihi kapasitas pengubah besar, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

Bahan pemasanganSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam,KirgiliGrid Negara Transformer, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa



oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Raka TandaSebab api dalam pengubah kuasa

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan

KirgiliPengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,KirgiliTerlalu muat pengubah distribusi, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

BeverenMaklumat produk lain
  • DunakesziPembuat jambatan naik bimbitCiri-ciri utama dan parameter prestasi

    DunakesziPembuat jambatan naik bimbitCiri-ciri utama dan parameter prestasi

  • DunakesziPlatform angkat aliran aluminumMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

    DunakesziPlatform angkat aliran aluminumMasalah apa yang dihadapi semasa digunakan

  • San VicentePenukar SampahKepentingan dalam kren

    San VicentePenukar SampahKepentingan dalam kren

  • Benteng sekhbehPlatform angkat hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

    Benteng sekhbehPlatform angkat hidraulikMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

  • Benteng sekhbehJembatan pengangkutanMengapa milik kita diterima dengan baik

    Benteng sekhbehJembatan pengangkutanMengapa milik kita diterima dengan baik

  • Boston SelatanJembatan naik hidraulik tetapMaklumat Pelaburan

    Boston SelatanJembatan naik hidraulik tetapMaklumat Pelaburan

  • Boston SelatanPembuat jambatan naik bimbit 10 tonKoleksi petua dan trik

    Boston SelatanPembuat jambatan naik bimbit 10 tonKoleksi petua dan trik

  • Boston SelatanPlatform angkat aliran aluminumPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplikasi

    Boston SelatanPlatform angkat aliran aluminumPengenalan sejarah pembangunan dan ciri aplikasi

  • segera:Peringatan: Maklumat KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa memberi anda KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa. KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KirgiliPeranti pengubah distribusiKegagalan mekanikal dan kaedah penyelesaian masalah biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!