KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip

  • masa pelepasan:2022-09-05 14:48:52
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:416
  • Penerangan pantas:

    Kosonsoy,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk m

Kandungan artikel

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

BolaSebelum tiada kesan muatan ditutup, tempoh posisi perlindungan overcurrent akan ditetapkan ke sifar dan sirkuit isyarat data relay kenderaan uap akan disambung secara sementara dengan sirkuit tarik-masuk.

Pasukan pengubah kuasa

Operasi pengubah tenggelam minyak


KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,KosonsoyPengubah penutup minyak 20 kV,KosonsoyGrad insulasi pengubah tenggelam minyak, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Perbaikan kualitiLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan,KosonsoyHarga pengubah kotak 1600KVA, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengurangan?Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KosonsoyKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air

BeverenMaklumat produk lain
  • JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

    JacksonvilleSelf propelled mobile lifting platformApa prestasi fizikal

  • JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

    JacksonvillePlatform penangkapan hidraulik tahapAnalisis sebab-sebab untuk digunakan secara meluas

  • San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

    San DiegoKeperlukan pemasangan untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak dalamMenarik permintaan pas

  • BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

    BajaPlatform angkat tetap hidraulikPengalaman dan teknologi tinggi

  • BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

    BajaFabrik jambatan penerbangan hidraulikKenapa suhunya tinggi

  • OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

    OluJembatan pengangkutan khususKeadaan prestasi kebolehpercayaan peralatan

  • OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

    OluTrailer folding arm lifting platformPertikaian dalam bidang perdagangan

  • OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

    OluPlatform penangkapan jenis topi sidang aluminumIntensiti penyiasatan dan tadbir urus

  • segera:Peringatan: Maklumat KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip memberi anda KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip oleh syarikat kami, perkhidmatan KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip. KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KosonsoyPenukar jenis kering scb14Undang-undang perlindungan saluran paip, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!