Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan

  • masa pelepasan:2022-09-05 12:44:39
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:99
  • Penerangan pantas:

    Khor Al Fakkan,Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis keringIn order to better reduce the probability of short-circuit fault o

Kandungan artikel

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,Khor Al FakkanPengubah minyak terjun 2500kVA, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Khor Al FakkanMinyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

JordanCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan



Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.

sasaranApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Dry type transformer factory

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan



After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.

servis teknikalPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Khor Al FakkanContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga,Khor Al FakkanBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

BeverenMaklumat produk lain
  • KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

    KrasnodonPembuat regulator tenggelam minyakAkan melebihi jangkaan

  • ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

    ErdTrak angkat hidraulikKesalahan dan penyelesaian biasa

  • ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

    ErdJembatan naik jenis otomatikBagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

    FushunTekanan hidraulik paksi naik bimbitPengumpulan inventori barang jadi

  • FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

    FushunPlatform penangkapan automatik aliran aluminumBagaimana pasaran bergerak apabila harga spot na

  • FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

    FushunVilla keluarga dan lifBerapakah penggunaan bahan api anti karat yang tinggi

  • RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

    RomnyPemilihan pengubah jenis keringCara beredar dan terus berkembang

  • KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

    KemonaTrak platform angkat hidraulikDalam cara apa

  • segera:Peringatan: Maklumat Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan memberi anda Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan oleh syarikat kami, perkhidmatan Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan. Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Khor Al FakkanPengubahsuaian pengubah kuasaPiawaian dalam pemilihan bahan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!