FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul

  • masa pelepasan:2022-09-05 11:58:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:445
  • Penerangan pantas:

    Farap,oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan me

Kandungan artikel

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga,FarapPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

FarapPada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Al HasakahPemburukan pengisihan Solenoid

Berapa banyak pengubah kuasa

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Jabatan PemasaranPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Lepaskan skru inti

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Cipta kecerdasanPemburukan pengisihan Solenoid

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,FarapPengubah kuasa 25kV,FarapPelbagai pengubah, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Oleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

BeverenMaklumat produk lain
  • UlanqabJembatan naik jenis otomatikArah pengembangan karbon rendah

    UlanqabJembatan naik jenis otomatikArah pengembangan karbon rendah

  • GlivecseJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah syarat untuk pemasangan

    GlivecseJembatan boarding platform pemuatan bekasApakah syarat untuk pemasangan

  • GlivecsePlatform mengangkat selai aluminium elektrikPengaruh dalam industri peralatan farmaseutikal

    GlivecsePlatform mengangkat selai aluminium elektrikPengaruh dalam industri peralatan farmaseutikal

  • GlivecseScrew jenis lif rumah tanggaPemilihan bahan

    GlivecseScrew jenis lif rumah tanggaPemilihan bahan

  • SheberghanPengubah terjun minyak 315 KVAHubungan penawaran dan permintaan telah bertambah baik

    SheberghanPengubah terjun minyak 315 KVAHubungan penawaran dan permintaan telah bertambah baik

  • ChifengPlatform angkat hidraulik besarAnalisis ubah bentuk

    ChifengPlatform angkat hidraulik besarAnalisis ubah bentuk

  • ChifengJembatan naik keretaKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

    ChifengJembatan naik keretaKestabilan dipengaruhi oleh rel slaid

  • MiddleburgJembatan boarding platform tetapTrend pembangunan industri

    MiddleburgJembatan boarding platform tetapTrend pembangunan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul memberi anda FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul oleh syarikat kami, perkhidmatan FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul. FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di FarapPengubah tiga fasa 380V hingga 208vApa prestasi unggul, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!