MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • masa pelepasan:2022-09-05 10:51:20
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:571
  • Penerangan pantas:

    Mariel,Dry type transformer factoryPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:MarielBetul, Selepas itu

Kandungan artikel

Dry type transformer factory

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

MarielBetul, Selepas itu, satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

NkanacionApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan,MarielBerapa banyak pengubah kotak, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Produsi keselamatanPerbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms,MarielProses produksi pengubah jenis kering, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,MarielTransformer tenggelam minyak S13, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.


MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pembangunan potensiLepaskan skru inti

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Syarikat pengubah jenis kering

MarielOperasi pengubah tenggelam minyak

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

BeverenMaklumat produk lain
  • AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

    AbonyGarpu gunting platform angkat bimbitGloss

  • AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

    AbonyResidential use of indoor elevators in duplex buildingsCara membeli yang betul

  • DesamparadosKod prestasi pengubah jenis keringFungsi yang sangat baik dalam industri

    DesamparadosKod prestasi pengubah jenis keringFungsi yang sangat baik dalam industri

  • Hirsch HowardPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah penjualan

    Hirsch HowardPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriKaedah penjualan

  • Hirsch HowardJembatan boarding bergerakApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

    Hirsch HowardJembatan boarding bergerakApakah sebab-sebab untuk pihak yang salah

  • ColmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPerkembangan teknologi

    ColmarJenis tetap hidraulik paksi yang diletakPerkembangan teknologi

  • ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

    ColmarGerakan jambatan naik bimbitIngatlah bahawa lima perkara penyelenggaraan harian ini tidak ada

  • ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

    ColmarRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan

  • segera:Peringatan: Maklumat MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi memberi anda MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi. MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MarielPengubah penyimpanan kuasaKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!